اسباب بازی برای کودکان

چه نوع اسباب بازی برای کودکان تهیه کنیم ؟


ادامه مطلب قبل : اسباب بازی برای کودکان

 ما در نوید صدرا بهترین پیش دبستانی در اصفهان با استفاده از کارگاه های بازی با شن این فرصت را به کودکان میدهیم تا حس لامسه انها پرورش یابد
خاصیت نرمی و شکل پذیری طبیعی شن رس جاذبه قوی برای کودکان در هر سنی دارد که مدیریت محترم مهد نوید صدرا با توجه به این نکته این امکان را برای تمام نوگلان فراهم نموده تا به راحتی به تقویت حس لامسه و خلاقیت خود بپردازند

بازی پیش دبستانی

برای دیدن ادامه مطلب باید عضو شوید

[userpro_private restrict_to_roles=administrator,subscriber,editor,author]

خانم مشاور کودکان ۵ الی ۶ ساله چه گونه بازی کنند آیا به تنهایی هم میتوانند بازی کنند ؟
خانم مشاور : کودکان ۵ الی ۶ ساله بیشتر دوست دارند با همبازی های خود بازی کنند حتی اگر همبازیشان یک نفر هم باشد ترجیح میدهند با همان یک نفر بازی کنند همچنین پدر و مادر هم اگر باهاشان بازی کنند دوست دارند ولی تایمی را هم به بازی انفرادی و تنهایی بگذارند زیرا باعث کشف توانایهایشان میشود و باعث افزایش قدرت خلاقیت نوگلان میشود .
یعنی من و پدرشان هم میتوانیم با او بازی کنیم ؟ بله حتما پایان کار روزانه مقداری با کودک خود بازی کنید البته بازی هایی در حد توانایی و استعداد کودک خود .

پدر آرمین : یعنی ما برای آرمین هر چقدر که سن او بیشتر میشود وسیله بازی جدید بخریم ؟

خانم مشاور گفتند : بله مثلا اگر در سن ۳ الی ۴ سالگی برای کودک خود وسیله بازی خریده اید اگر او الان سن ۵ الی ۶ سال را دارد برای او وسیله بازی جدید مناسب با سن کودک بخرید زیرا سن ۵ الی ۷ سالگی سن کنجکاوی کودک است و کودک علاقه دارد وسیله بازی هایش بیشتر بزرگانه باشد مثلا غدم آهنی را کنجکاو است ببیند که از چه اجزایی تهیه شده است بنابراین اگر وسیله بازی غیر قابل کاربرد است بدهید به او‌تا اجزایش را باز کند و به خلق وسیله جدید بپردازد .
در این سن کودکان به کار با قیچی و چسب علاقه دارند همچنین به بازی خمیر بازی و شن و ماسه علاقه دارد و باعث پرورش هوش هیجانی نوگلان میشود همانگونه که در پیش دبستانی نوید صدرا مربیان محترم و پرسنل مهدکودک نوید صدرا در این راستا تلاش فراوان کرده اند و نوگلان به بازی های خلاق خمیر بازی و بازی با شن و ماسه مشغول اند و ساخت کاردستی مهدکودک باعث پرورش قوه تخیل نوگلان نیز میشود . در مهد کودک نوید صدرا یک پیش دبستانی خوب در اصفهان است که نوگلان به بازی با عروسک های خیمه شب بازی مشغول میشوند و به نمایش عروسکی مشغول میشوند که این عامل باعث ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در نوگلان و همچنین پرورش هوش دیداری و شنیداری و پرورش قوه خلاقیت نوگلان نیز میشود .

ادامه دارد ….

مؤلف : مهسا طاهری

[/userpro_private]

تاثیر بازی در کودکان

اینستاگرام نوید صدرا

تور مجازی در پیش دبستانی نوید صدرا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *