راه اندازی بخش جدید آموزش مجازی

سلام
والدین عزیز با ارزوی بهترینها برای شما
به اطلاع میرسانیم که بعلت تعطیلی های مکرر و بالطبع امکان فراموشی مطالب اموزش داده شده از سوی کودکان و همچنین مشکلات تلگرام ،از این پس اموزش های مجازی نوید صدرا بصورت ویدئو و به شکل جذاب ،خاص و کاربردی در سایت نوید صدرا قرار خواهد گرفت .
از شنبه ۱۳۹۹/۱/۱۶هر روز صبح مطالب جدید اموزشی داخل سایت بارگزاری خواهد شد جهت استفاده از اموزش ها به ادرس www.navidsadra.ir مراجعه فرمایید و از قسمت دانش اموزان وارد بخش اعضا شوید. کلمه کاربری شماره کد ملی نواموز و پسورد شما navidsadra09132145720 میباشد .

پس از ورود به صفحه سیستم آموزش مجازی به آدرس https://navidsadra.ir/category/online-learning/ منتقل می شوید.نام کلیه دروس را مشاهده می کنید. روی درس مورد نظر کلیک فرمایید.
در این قسمت فیلم های اموزشی که توسط تیم اموزشی نویدصدرا اماده شده است قابل رویت میباشد .در زیر هرویدئو نام مطلب آموزشی وتاریخ آموزش آن رامشاهده می فرمایید.
پس از مشاهده فیلم ها نقاشی ها و موارد اموزشی مشخص شده را به ای دی مربیان در تلگرام و یا واتس اپ خانم مهوری به شماره ۰۹۱۳۲۱۴۵۷۲۰ ارسال فرمایید .
لازم به ذکر است که روال اموزش های نوید صدرا پس از رفع تعطیلی ها به روال قبل بازمیگردد .
بدیهی است تنها با همکاری دوجانبه والدین و مربیان میتوان به اهداف عالی اموزشی دست پیدا کرد .لذا منتظر همکاری شما عزیزان هستیم .
با تشکر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *