بازدید مسئولین محترم اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

در تاریخ 17/7/1402 مصادف با روز جهانی کودک ، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مسئولین محترم اداره ناحیه 2 آموزش و پرورش استان اصفهان از پیش دبستانی نوید صدرا به عنوان منتخب ناحیه 2 اصفهان انجام شد . در ادامه تصاویر و ویدیوهای انرا مشاهده بفرمایید.

با ارزوی تندرستی برای شما همراهان عزیز والدین گرامی به اطلاع می رسانیم کودکستان نویدصدرا بعنوان منتخب ناحیه دو، به مناسبت هفته کودک روز دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۱۷ پذیرای کارشناسان اداره کل اموزش و پرورش و ناحیه دو میباشد. انشاالله بتوانیم میزبانان خوبی باشیم. لذا خواهشمندیم به نکات زیر توجه فرمایید و مانند همیشه ما را یاری فرمایید. ۱. ورود نواموزان نهایتا تا ساعت ۸ و نیم میباشد. ۲.حضور با فرم کامل کودکستان الزامی است. ۳.لباس فرم کودکان کاملا تمییز و اراسته باشد. ۴.موهای نواموزان مرتب و دختران عزیزم ترجیحا با موهای بافته حضور بهم برسانند. ۵. به هیچ‌وجه کودک بیمار حتی کسالت بسیار کم به کودکستان نفرستید. از همکاری و توجه همیشگی شما بسیار متشکریم.

حضور مسرت بخش همکاران گرامی اداره کل و اداره ناحیه دو آموزش و پرورش استان اصفهان در کودکستان نوید صدرا ، را ارج می‌نهیم و از حق تعالی توفیق تندرستی و سلامتی برای این عزیزان داریم

🌹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *