سنجش نوآموزان پیش دبستانی

طرح اجباری سنجش اموزش و پرورش

سنجش نوآموزان پیش دبستانی بدو ورود به دبستان یکی از طرح‌های موفق اموزش و پرورش در رابطه باتشخیص و شناسایی مشکلات جسمی‌ حرکتی، ناتوانایی‌های رشدی، اتیسم و کم‌توانایی‌های ذهنی، مشکلات کم بینایی، کم شنوایی، نا‌بینایی و ناشنوایی است تا با بهره گیری از فرصت طلایی شناسایی به موقع برای درمان به هنگام دانش آموزان استفاده شود.
پیش دبستانی برای هر نواموز ، یک نوبت ارزیابی الکترونیکی سنجش نوآموزان پیش دبستانی گرفته است و اولیا باید براساس نوبت دهی الکترونیکی به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مدارس تعیین شده مراجعه کنند.

🔖🔖🔖🔖🔖🔖

ثبت نام در طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی

جهت دریافت برگه های غربالگری سلامت جسمانی و امادگی کلاس اول طبق لیستی که در گروه قرار میگیرد ، به پیش دبستانی مراجعه‌ فرمایید.

( طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی از طرف اداره اموزش و پرورش اجرا میشود و با توجه به شناخت ما از نواموزانمان و طرح مزبور جای هیچ نگرانی و استرسی برای شما و نواموزان وجود ندارد، عواقب عدم دریافت و شرکت نواموزان در این طرح با والدین میباشد. )

سلام و عرض ادب مراکز جامع سنجش ناحیه ۲ ، شاهین شهر و نطنز فعال شده و نوبت گیری سنجش نو آموزان این مناطق نیز مانند سایر مناطق و نواحی امکان پذیر شده است با توجه به این امر لطفا هر منطقه و ناحیه در محدوده خود نوبت ثبت کنند که در ثبت اطلاعات مشکلی ایجاد نشود . با تشکر

راهنمای نوبت گیری سنجش با سلام و احترام به اطلاع مدیران محترم مراکز پیش دبستانی می رساند نوبت گیری سنجش توسط اولیا از طریق سامانه my.medu.ir انجام می پذیرد. در ضمن اولياء محترم در زمان مراجعه به پایگاه سنجش مدارک زیر را همراه داشته باشند : 1_ برگه رزرو نوبت و پرداخت وجه 2_اصل کارت واکسن 3_اصل شناسنامه پدرومادر 4_اصل شناسنامه کودک 5_یک قطعه عکس 4×3 از کودک 6_در صورتی که نوآموز از وسایل کمکی مانند عینک، سمعک، واکر و… استفاده می نماید همراه داشتن آنها الزامی است.

🔰

فایل راهنمای نوبت گیری سنجش به پیوست ارسال گردیده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *