مهد کودک خوب در اصفهان

✅ اهداف نوید صدرا یک مهد کودک خوب در اصفهان خیابان بزرگمهر

اهداف دوره آموزش مهد کودک و پیش دبستانی نوید صدرا اصفهان برای کودکان به شرح زیر است:

1- پرورش قابلیتهای جسمانی  و ذهنی، هماهنگ سازی ورشد مهارت های حرکتی کودکان

2- کمک به رشد عاطفی کودکان ، افزایش حس اعتماد به نفس ، درک شرایط محیطی وتقویت درک زیبایی ها

3- فراهم ساختن زمینه ی علاقه و احساس شادی از مشارکت در فعالیت های گروهی

4- تقویت علاقه به ارزشهای دینی ، اخلاقی وهویت ملی

5- ایجاد رفتارهای مطلوب فردی و اجتماعی در کودکان متناسب با سن آنان

✅ ویژگی هایی یک مهد کودک خوب در اصفهان و پیش دبستانی خوب دخترانه و پسرانه

دوره پیش دبستانی بسیار مهم است و در مهد نوید صدرا به آن توجه بسیاری می شود . نوید صدرا بهترین مهد کودک و پیش دبستانی اصفهان است که به ویژگی های زیر توجه بسیار دارد :

  1. علاقه کودکان به بازی
  2. قدرت و نیاز کودکان به الگوگیری، نقش پذیری و تقلید در این سن
  3. شادی کودکان و علاقه آن ها به مطالب اهنگین
  4. رشد زبان و گفتار , رشد جسمی و حرکتی , رشد خلاقیت و ابراز وجود , نقاشی کودک , رشد ذهنی و شناختی , رشد عاطفی و اجتماعی
  5. تربیت دینی از طریق اشاره به نعمت های اللهی و ….
  6. تقویت حس زیبایی شناسی و توجه و علاقه و حفظ محیط زیست
  7. آشنایی با مشاغل و تقویت روحیه کار گروهی
  8. ارتقا سطح بهداشت و ایمنی
  9. پرورش هویت ملی , پرورش ذوق هنری , پرورش مهارت های اجتماعی
  10. نوید صدرا مهد کودک خوب در اصفهان است که با برگزاری کلاس های متنوع در راستای افزایش توانمندی نوگلان زیر نظر مستقیم آموزش و پرورش
  11. آماده سازی نوآموزان جهت ورود به دبستان و پذیرش محیط جدید
مهد کودک خوب در اصفهان

مزيت های انتخاب نوید صدرا اصفهان

نویدصدرا بهترین مهد کودک خوب در اصفهان است که دارای مزایای متمایز زیر است :

آموزش تربیت محور

تحول اساسی و پایدار در هر جامعه نیازمند متحول شدن نظام تعلیم و تربیت آن جامعه است؛ لذا لازم است مربیان علم و مهارت خود را با حرکت این نسل و تربیت کودکان هماهنگ کنند و به گونه ای نواموزان را تعلیم و تربیت کنند که در مقابل چالش های زندگی توان مقابله داشته و روحیه خودباوری و اعتماد بنفس در وجود آنها تقویت گردد.

آمورزش مهارت محور

همراه با آموزشهای مهارت محور و دست ورزی پیش دبستانی به اهدافی مانند افزایش نشاط و شوق یادگیری، توسعه یادگیری مادام العمر، فعالیت های خلاقانه و هنری و همچنین دریافت مهارت های لازم و کافی جهت ورود به مدرسه؛ دست خواهیم یافت. نوید صدرا یک مهد خوب در اصفهان است که اهمیت زیادی به یادگیری مهارت محور می دهد.

آموزش بازی محور

اکتشاف و یادگیری محور بازی است . یادگیری نامحدود که در بازی حاصل میشود به رشد اجتماعی ،شخصی و روانی و همچنین اکتساب مهارت ها و آگاهی منجر میشود ،بازی جاده بزرگ یادگیری شناخته میشود ، به ویژه در سال های اولیه ی کودکی…

اهداف دوره آموزش در مهد نوید صدرا بر پایه آموزش تربیت محور( به منظور تربیت نوآموزِ تاب آور)، مهارت محور (به منظور تربیت نوگلِ پر توان) و بازی محور ( در راستای تربیت کودک خلاق) میباشد.

کلمه بازی نه تنها کودکان بلکه بزرگ ترها را هم به وجد و شادی می آورد. کودکان از طریق بازی کردن آموزش می بینند، یاد می گیرند ، رفتار پدر و مادر و هر کسی که مورد توجه آن هاست را تقلید می کنند و به ناشناخته ها دست می یابند.دنیای امروز، در حال دگرگونی است و ما باید خودمان را با این تغییرت هماهنگ کنیم. در بحث مدارس، سیستم آموزشی نیز به همین شکل در حال تغییر و دگرگونی است. ما به عنوان والدین و مربیان دیگر نمی توانیم دانش آموزان را با سیستم های قدیم آموزش دهیم، در حال حاضر بیش تر از هر وقت دیگری ضروری است که مدرسه را برای دانش آموزان شیرین کنیم تا فرزندان بهتری داشته باشیم و آینده ای زیبا برایشان رقم بزنیم. بنابراین نویدصدرا یک پیش دبستانی و مهد کودک خوب در اصفهان است که با نظام آموزشی جدید به کودکان شما آموزش دهد.

از ان جایی که پیش دبستانی نوید صدرا بر سه محور مهم و اساسی تربیت _ بازی _مهارت محور  بنا شده است علاوه بر پرورش اخلاقی ، نوگلان عزیز از طریق مهارت ها و  بازی اموزشی هدفمندبه هوش هیجانی آن ها می پردازد.

والدین نقش اصلی و اساسی در ورود و همکاریِ کودکان در پیش دبستانی را دارند

والدین باید از قبل برای نوآموز انگیزه حضور در محیط اموزش را ایجاد کرده؛ از تفاوت های محیط با خانه برای او گفته و اندک قوانین موجود در مهد را برای کودک بازگو کنند در صورتیکه که استرس و عدم اعتماد به محیط پیش دبستانی در والدین وجود داشته باشد کودکان نیز حس والد خود را دریافت کرده و برای رفتن به مهد ناراضی خواهند بود

لذا واجب است والدین از تابستان برای ایجاد روحیه شاد و حس امنیت در نوگل خویش او را با محیط و کادر و همچنین مربیِ خود اشنا نماید تا بهترین سال تحصیلی را برای فرزند خود رقم زند.

مهد کودک و پیش دبستانی نوید صدرا در شهر اصفهان ، خیابان بزرگمهر- خیابان بی سیم غربی- چهارراه دوم واقع شده است . این مهد کودک به خیابان لاهور وهشت بهشت شرقی و حمزه اصفهانی و جی هم نزدیک می باشد.

1 دیدگاه

  • مهد کودک نوید صدرا یک مهد کودک خوب با مدیریت حرفه ای امکانات مطلوب ،نزدیک به خیابان بزرگمهر و هشت بهشت است و خود من هر دو فرزندم را برای پیش دبستانی اینجا ثبت نام کردم و به همه دوستان و اقوام هم نوید صدرا را توصیه کرده و میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *