اردو و بازدیدهای سال 1398

مهد و پیش دبستانی نوید صدرا اصفهان برای شادی و رشد اجتماعی آنها بهترین اردوها را برای کودکان برگزار می کنند.نوید صدرا بهترین پیش دبستانی اصفهان است که این اردو را برای رشد خلاقیت و روابط اجتماعی و افزایش اعتماد به نفس کودکان برگزار می کند.

نوید صدرا یک مهد خوب در اصفهان است که اردوها و بازدیدها را باهدف خودباوری و مسئولیت پذیری کودکان برگزار می کند. به بیان دیگر اردوها یک روش تربیتی است که درآن با روش غیر کلامی  مفاهیم تربیتی بیان می شود.

برای آگاهی بیشتر مقاله تربیت کودکان را مطالعه کنید.

در کنار اردوهای تفریحی بازدی مشاغل این امکان را به کودکان می دهد که از نزدیک با مشاغل آشنا شده و برای آینده خود تصمیمی بگیرند. علاوه براین بازدید مشاغل می تواند در شکوفایی استعدادهای دانش آموزان موثر باشد.

نوید صدرا بهترین پیش دبستانی در اصفهان است که اردوهای تفریحی و همچنین بازدید از مشاغلی مانند آتش نشانی , کلینیک دندانپزشکی , کتابخانه و غیره را برگزار می کند که می تواند به کودکان فعالیت های گروهی , سازش با محیط های مختلف و سخت کوشی آموزش داده می شود.

اردو و بازدید از مکان های دیگر این قابلیت را دارد که دانش آموز را از محیط خشک و رسمی کلاس و مدرسه دور کند و امکان یادگیری را در محیط جدید برای آنها فراهم آورد. علاوه بر بازدید ها اردوهای تفریحی باعث می شود کودکان نظاره گر نعمت های خداوند باشند و در محیط باز بتوانند روز بانشاطی را در کنار هم سن و سال های خود سپری کنند.

نوید صدرا یک مهد کودک خوب در اصفهان است که اردوهای تفریحی و باز دیدها را براساس اهداف مشخصی برگزار می کند که بتواند گام موثری در یادگیری کودکان بردارد. همچنین دانش آموزان با اردو رفتن در محیط جدیدی قرار می گیرند و در روابط اجتماعی آنها تاثیر می گذارد و باعث پخته تر شدن آنها می شود. بنابراین بهتر است اردوها برنامه مشخصی داشته باشند و تعیین شود که در این اردو دانش آموزان قرار است چه چیزهایی یاد بگیرند.

اردو باغ غدیر 1
اردوباغ غدیر
اردو با غ غدیر
20211008 100526
اردو باغ غدیر
اردو رستوران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *