فعالیت های جانبی

فعالیت های جانبی نوید صدرا

WhatsApp Image 2022 01 11 at 12.20.16
WhatsApp Image 2022 01 11 at 12.20.18
WhatsApp Image 2022 01 11 at 12.20.14
کلاس درس
20210925 133556 scaled e1677569060990
کارگاه نمایشر
علوم و شناخت زمین
اموزش زبان اموزی
WhatsApp Image 2022 01 11 at 12.20.15

مهد و پیش دبستانی نوید صدرا اصفهان علاوه بر برگزاری کلاس های فوق برنامه مثل موسیقی , زبان , شنا و رباتیک برای دانش آموزان برنامه های متنوع و فعالیت های جانبی مانند جشن آخر سال , مراسم مذهبی , اردو و بازی برای یادگیری کودکان برگزار می کند.

نوید صدرا یک مهد خوب در اصفهان است که برای توسعه یادگیری دانش آموزان برنامه ها و کلاس های فوق برنامه برگزار می کند. فعاليت های جانبی يكي از عوامل مهم در كيفيت بخشي پرورشی ، آموزشی ، افزايش آگاهي دانش آموزان ، بهبود توانمندی های مهارتی , علمی و عملی آنان به شمار مي رود.

انجام فعالیت های جانبی توسط دانش آموزان می تواند در رشد و شکوفایی روز افزون استعدادهای آن ها بسیار موثر باشد. نوید صدرا بهترین پیش دبستانی در اصفهان است که این امکان را برای دانش آموزان فراهم می آورد.

برخی از افراد تصور می کنند که انجام فعالیت های جانبی و فوق برنامه وقت تلف کردن است ولی طبق مطالعات انجام شده کلاس های فوق برنامه نه تنها می تواند در رشد شناختی و ذهنی کودکان موثر باشد. بلکه می تواند در پیشرفت تحصیلی آنها نیز تاثیر گذار باشد.

نوید صدرا بهترین مهدکودک در اصفهان است که کلاس های زیر را برای کودکان برگزار می کند. از جمله:

  • کلاس موسیقی : یادگیری موسیقی از جمله فعالیت های جانبی است که در سنین پایین باعث فعال شدن سریع نیمکره راست شده و می تواند در روابط اجتماعی و  قابلیت گوش دادن کودکان در بزرگسالی موثر باشد.
  • زبان : یادگیری زبان دوم برای کودکان باعث رشد ساختارهای ذهنی آن ها می شود و باعث می شود هوش بیشتری داشته باشند.
  • ورزش و فعالیت های بدنی :ورزش یکی از فعالیت های جانبی است که می تواند در رشد جسمانی و ماهیچه ای کودکان موثر باشد.
نوید صدرا بهترین مهدکودک در اصفهان است که کلاس های فوق برنامه ورزش , زبان و موسیقی را برای رشد جسمی , ذهنی کودکان برگزار می کند و انتظار می رود که دانش آموزان در این مهدکودک بتوانند در زمینه تصیلی پیشرفت زیادی کنند.

d

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *